Thursday, July 21, 2011

Pieni potkija!

Halusin vain kertoa teillekin että meidän pieni vauva potkii tätä nykyä kuin villipeto! Hiljaisuudesta ei ole enää tietoakaan, vaan öisinkin herään palleron jumppaukseen. Ulospäinhän liikkeet ovat tuntuneet jo aika monen viikon ajan, ja nyt ne myös näkyvät kohoumina ja vatsanahan aaltoiluna. Ihanaa! On hullua että alien tyyppiset kohtaukset herättävät minussa syvää ihastusta ja rakkausaaltoilua:D
Viime yönä myös heräsin siihen että minua tökittiin sisäpuolelta napaan, ja jokaisella tökkäisyllä kuului napsahdus, niin kuin pieni kupla poksahtaisi. Mitä ihmettä se voi olla? Ääni oli ihan selkeä. Kokemuksia?

3 comments:

  1. Mulla oli kanssa aina alien mielessä - mutta toki täysin hyvällä mielellä ja suurella ihastuksella ♥

    Ja noita napsahduksia kuului pojan kanssa jatkuvasti, mutta ei mulle koskaan selvinnyt mitä se on. En muistanut koskaan neuvolassakaan kysyä. Mielellään kuulen jos se selviää :)

    ReplyDelete
  2. Meillä on kans vilkastuttu <3 Ei sentään öisin herätä, tai mä nukun sit nii sikeästi etten herää.. mut liikkeet ruvennu tuntuu päältä ja näkymään myös. Ihanaahan se on, vaikka mulla vieläki usein käy nii etten huomaa ku vasta illalla pikkusen ekat liikkeet ku tulee päivisin nii touhuttua ettei niihi kiinnitä huomiota :/

    ReplyDelete
  3. Petuli, unohdin neuvolassa tänään kysyä mistä napsahdukset vois johtua, täytyy yrittää muistaa ens kerralla!

    Hannah, päivän touhut täälläkin usein tuppaa tekemään sen ettei joka hetki huomaakaan toisen muljaamista, mutta heti kun hetkeksi istahtaa saa kyllä muistutuksen pienokaisen olemassaolosta<3

    ReplyDelete